fredag den 18. februar 2011

Små & store projekter

Gamle bøjler som dels har fået en klat maling i form af skyer og lidt naivistisk landlig hygge  og dels omviklet med afrevne stofstrimmel-rester.
Et par af mine malerprojekter er denne reol fundet til storskrald ved en vuggestue og det lille skab, som hang på vores badeværelset, da vi flyttede ind i huset.

Det fine broderi har lærkebarnet Filippa lavet til sin mor. Hendes mor er vildt imponeret over hendes kreative evner:-)
Tror det skal bruges på et omslag, der skal indeholde noget så afsindig kedeligt som regninger. Har set idéen i bogen Familieliv af Lisbett Wedendahl.

2 kommentarer:

  1. Hun er altså en ægte lille kunstner det lille lærkebarn :)

    SvarSlet
  2. hvor sjovt... jeg har lige spist en appelsin, der fik mig til at tænke på min barndoms JAFFA appelsiner. De stod i trækasser hos købmanden og nogle var endda svøbt i lilla silkepapir... Så besøger jeg din blog og det første jeg ser... En appelsinkasse ;o)

    SvarSlet