tirsdag den 29. marts 2011

EFTERLYSNING!

Mit første rigtig strikkeprojekt er røget ind i en gevaldig udfordring; Jeg har ikke nok garn! 
Når man er en strikke-novice som jeg, kan man være så letsindig at finde 2 skønne gamle garnnøgler i sin mors gemmer og tænke er der er da rigeligt til den miniponcho/sjælevarmer, man vil strikke til Månebarnet. 
Men nok er man nybegynder, men ikke dum, så her 1/3 inde i projektet, må man sande at der HELT sikkert ikke er garn nok.
Hvad gør man så? 
Man leder med lys og lygte på nettet i håb om, at garnet stadigvæk fås de gængse steder. 
Godt så, det gør det ikke.
Og så er det, at man bli´r så glad over, at man har fået sig en bette blog, så man kan spørge sine dejlige medbloggere, om der mon er nogen, der kender nogen, som kunne ligge inde med en lille rest, som JEG må købe........  
Der står 202 75742 på mavebæltet( hedder det overhovedet sådan?)

Kæmpekram til den, der kan hjælpe mig!

Og til sidst lige et par billeder fra Sukkermusens barnedåb i lørdags.....
Træt på armen hos Faster/Gudmor, mens hun holder Faster/Fadder i hånden


Det ta´r på kræfterne at have så mange gæster på een gang. Eller var det præstens fine ord, der bla. omhandlede det tætte bånd mellem Emil fra Lønneberg og karlen Alfred, der gi´r anledning til eftertænksomhed....

Det pragtfulde vejr kunne rigtig nydes i Momsernes dejlige havestue

Der måtte altså en del service i brug:-)

Der rives Valrhona....

Taadaaaa! Er der munde, der løber i vand....?

God eftermiddag!

Kærlig hilsen

K 


6 kommentarer:

  1. Hej Søde

    Jeg har desværre ikke den garn MEN jeg er ret sikker på at du kan bruge et nøgle naturgard i samme farve som jeg har, den er til pind nr 6-7 passer det med dit? Nå men du må du få hvis det kan bruges.

    Av den kage gad jeg godt være dykket ned i !!

    KH

    SvarSlet
  2. Dejlige billeder fra en skøn skøn dag :-) Glæder mig til at se flere.

    SvarSlet
  3. Hvor ser det hyggeligt ud! Og du skal da helt sikkert med på en Vesterbro-tur, Kristine:)

    SvarSlet
  4. Hvor er hun bare skøn. Og mega lækker kage, den skriger af sommer.
    Kh Vibeke

    SvarSlet
  5. Tak! Det er hof-kagen her i huset. Bli´r ofte lavet til fødselsdage, men denne gang havde vi udnyttet at vi har en stooor ovn, så vi havde lavet bundene lige så store som bagepladerne. Rabarber til kompotten var egen avl fra nyttehaven - gemt i fryseren:-) Kh K

    SvarSlet
  6. Mums, så blev jeg lige sulten en gang til. Hjemmelavet rabarberkompot. Heldige gæster..:-)

    SvarSlet