onsdag den 27. april 2011

Forår - I luv it!

Der var bare så meget skønhed i haven igår, da jeg vendte hjem fra sykursus, at jeg fluks måtte forevige dele af det. 
(Og det var godt, jeg gjorde det, for nu har mirabelle træet tabt alle blomsterne)
Kirsebærtræ i al sin pragt.

Rabarber vælter op af jorden

Mirabelle blomster

Jeg venter på, at disse springer ud. Jeg er tosset med kaprifolier - de minder mig om min barndomshave:-)

Ved ikke hvad disse cuties hedder, men de er heldigvis her og der og alle vegne

De her åbnede forårsballet
Nyd foråret!

Kærlig hilsen
K

6 kommentarer:

  1. Åhh en have er noget af det jeg savner aller mest. Og noget af det bedste ved at komme hjem til forældrene. Skønne billeder, men ærgerligt med mirabellen nu

    Kh Anne :)

    SvarSlet
  2. Hvor er det nogle gode billeder!

    Og jeg kan fortælle dig, at de blomster, der heldigvis er alle vegne, er mine yndlingsblomster og hedder noget så smukt som "Forglem mig ej" :)

    Skøn blog du har her :)

    SvarSlet
  3. Ja, naturen er forunderlig...skønne billeder.

    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  4. De dejlige billeder får mig sådan til at tænke på Anne Linnets sang "Forårsdag" -... "at alt det vi har grædt igennem livet, det svinder på en forårsdag" Forår er bare fantastisk:)
    Og så tror jeg faktisk, at din skønne blå blomst, som godt nok ligner en forglemmigej, faktisk er en kærmindesøster - den er lidt større end en forglemmigej, men kaldes også vårforglemmigej, fordi den ligner den anden så meget.

    :) Tina

    SvarSlet
  5. De små blå blomster er en staude og hedder Kærmindesøster. (Hov nu kan jeg se at en anden har skrevet det samme..) Fin blog du har. Mvh Bodil

    SvarSlet
  6. Tak! Ja, I har jo helt ret - det er kærmindesøster:-)
    Tak fordi I mindede mig om det:-)

    SvarSlet